tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post2635308033042836730..comments2023-09-21T15:15:25.601+03:00Comments on ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ: Λάθη σχολικών βιβλίωνUnknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-30284775048788759952008-05-26T17:30:00.000+03:002008-05-26T17:30:00.000+03:00Καταρχήν σε ευχαριστώ για το επισυναπτόμενο αρχείο...Καταρχήν σε ευχαριστώ για το επισυναπτόμενο αρχείο. Από το Δημοτικό σχολείο ασχολούμαι με τα περιβαλλοντικά θέματα. Το παιδικό μου όνειρο ήταν να σπουδάσω οικολογία.<BR/><BR/>Πέρα από τις παιδικές μου αναμνήσεις συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου σχετικά με τον τρόπο συγγραφής των σχολικών εγχειριδίων αλλά και τα υπόλοιπα σχόλιά σου. Επιβάλλεται πλέον η διεπιστημονική ομάδα και στο Δημοτικό.<BR/><BRΓιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-10252878721179373872008-05-25T21:25:00.000+03:002008-05-25T21:25:00.000+03:00Έχεις απόλυτο δίκιο (ως προς την τρύπα του όζοντος...Έχεις απόλυτο δίκιο (ως προς την τρύπα του όζοντος και το φαινόμενο του θερμοκηπίου).<BR/><BR/>Πέρα όμως από το πώς γράφτηκαν και τι περιέχουν τα νέα διδακτικά πακέτα, αναδεικνύονται και πολλά άλλα θέματα, όπως:<BR/><BR/>Η διαθεματικότητα (ή έστω η διεπιστημονικότητα) απαιτούν τη σωστή συνεργασία πολλών ειδικοτήτων, ακόμη και για ένα βιβλίο γλώσσας του Δημοτικού (δεν αρκεί πλέον μόνο η φιλολογικήAnonymousnoreply@blogger.com