tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post3898162934819927058..comments2023-09-21T15:15:25.601+03:00Comments on ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ: Μερικές σκέψεις σχετικά με την επιμόρφωσηUnknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-1309028970384203242008-04-03T15:00:00.000+03:002008-04-03T15:00:00.000+03:00Γρηγόρη, πολύ ενδιαφέρουσα η παρατήρησή σου. Δεν θ...Γρηγόρη, πολύ ενδιαφέρουσα η παρατήρησή σου. Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξος, επομένως να πιστεύω πως στην πλειοψηφία των περιπτώσεων η επένδυση θα απέδιδε καρπούς.Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-49295400896821048172008-04-03T08:10:00.000+03:002008-04-03T08:10:00.000+03:00Σχετικά με το (Β):Θα είχε ενδιαφέρον μια έρευνα γι...Σχετικά με το (Β):<BR/>Θα είχε ενδιαφέρον μια έρευνα για το αν "πιάνουν τόπο" τα χρήματα που δαπανώνται για τις εκπαιδευτικές άδειες. <BR/>Όχι για το αν ολοκληρώνει ο χρήστης μιας τέτοιας άδειας τις σπουδές του (είναι κι αυτό ένα θέμα), αλλά για τις ποιοτικές αλλαγές στην εκπ/κή διαδικασία. Τελικά τα παιδιά εισπράττουν κάτι;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-85861315060629031082008-03-13T21:59:00.000+02:002008-03-13T21:59:00.000+02:00Δυσλεξικέ δάσκαλε όταν έγραψες "αλλά από τους σωστ...Δυσλεξικέ δάσκαλε όταν έγραψες "αλλά από τους σωστούς επιμορφωτές!" έθεσες ένα πολύ μεγάλο θέμα. Η γνώμη μου είναι πως πάσχουμε περισσότερο στους επιμορφωτές παρά στους εκπαιδευτικούς. Τούτο πιστεύω πως συμβαίνει επειδή έχουν ασχοληθεί σε μεγάλο βαθμό με τη θεωρία, αλλά κατέχουν θέσεις που τους έχουν απομακρύνει από τη διδακτική πράξη. Έτσι στερούνται την πολύτιμη σύνδεση που εμείς χρειαζόμαστε.Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-7071438398921688962008-03-13T20:47:00.000+02:002008-03-13T20:47:00.000+02:00Οδυσσέα , συμφωνώ απόλυτα με τα Β , Γ και Δ. Για τ...Οδυσσέα , συμφωνώ απόλυτα με τα Β , Γ και Δ. Για το Α έχω να πω ότι όλοι έχουμε ανάγκη από επιμόρφωση αλλά από τους σωστούς επιμορφωτές! Ισως θα ήταν καλό να παρέχονται 2-3 επιμορφωτικά σεμινάρια κάθε χρόνο από τα ΠΕΚ και να τα παρακολουθεί όποιος θέλει. Ένα θέμα είναι ,βέβαια, το πότε θα γίνονται αυτά τα σεμινάρια... <BR/><BR/>Χρυσόστομε , δεν είμαι σίγουρος ότι οι εκπ/κοι ΔΕΝ θέλουν να γίνει ο δυσλεξικός δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/15946766487857137033noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-85748939203217193362008-03-12T22:34:00.000+02:002008-03-12T22:34:00.000+02:00Χρυσόστομε, συμφωνώ εν πολλοίς με τις απόψεις σου....Χρυσόστομε, συμφωνώ εν πολλοίς με τις απόψεις σου. <BR/><BR/>Πιστεύω πάντως πως ένα ακόμα μεγάλο ποσοστό περιλαμβάνει αυτούς που δεν κατανοούν ότι οι δουλειά μας είναι καταρχήν επιστημονική. Επομένως συνεπάγεται βελτίωση, που στην πράξη σημαίνει αλλαγή των διδακτικών συνηθειών μας. Έχω βαρεθεί να βλέπω ανθρώπους να δουλεύουν με ένα συγκεκριμένο τρόπο επί χρόνια και να μην αλλάζουν όχι επειδή Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-48430589838101902622008-03-12T22:04:00.000+02:002008-03-12T22:04:00.000+02:00Χμ...Οδυσσέα, βάζεις ωραία θέματα στο μπλογκοτράπε...Χμ...<BR/><BR/>Οδυσσέα, βάζεις ωραία θέματα στο μπλογκοτράπεζο και με φτιάχνεις!<BR/><BR/>Λοιπόν. Οι απόψεις μου ξεκινούν από τη διαπίστωση ότι ένα μεγάλο ποσοστό συναδέλφων, ΔΕΝ θέλουν να γίνει καλύτερη η δουλειά τους. Στην ουσία ΔΕΝ θέλουν να επιμορφωθούν.<BR/><BR/>Μιλάμε <B>και</B> για ανθρώπους που, οπως λες, <I>"έχουν αρκετά τυπικά προσόντα [...] και αποζητούν θέσεις μακριά από την τάξη, Xrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.com