tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post465723758623829809..comments2023-09-21T15:15:25.601+03:00Comments on ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ: Κίνητρα στην εκπαίδευσηUnknownnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-43121447962205524912010-03-31T09:18:08.151+03:002010-03-31T09:18:08.151+03:00Έχεις δίκαιο. Απλά καλό είναι συχνά να το γράφουμε...Έχεις δίκαιο. Απλά καλό είναι συχνά να το γράφουμε και να το βλέπουμε, για να μην το ξεχνάμεRNAmanhttp://blog.biologyinschool.gr/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-83249964887082105782010-03-26T17:10:59.177+02:002010-03-26T17:10:59.177+02:00Επιβάλλεται. Εξάλλου η επιστήμη μας είναι η Παιδαγ...Επιβάλλεται. Εξάλλου η επιστήμη μας είναι η Παιδαγωγική, που είναι από τη φύση της ολιστική και πολυπαραγοντική, και όχι η Φυσική, η Χημεία κ.τ.λ.Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-84794989275529936972010-03-26T13:34:23.408+02:002010-03-26T13:34:23.408+02:00Πάντως νομίζω πως το πιο σημαντικό στοιχείο που αν...Πάντως νομίζω πως το πιο σημαντικό στοιχείο που αναδεικνύεται είναι να αποβάλλουμε τον αιτιοκρατικό και δυαδικό τρόπο σκέψης που έχουμε χτίσει με τη βοήθεια των μαθηματικών και της φυσικής όλα αυτά τα χρόνια, και να κινηθούμε προς περισσότερο ολιστικές και πολυπαραγοντικές οπτικές. Που, πρώτον θα αναδεικνύουν περισσότερα από αυτά που φανταζόμαστε και δεύτερον (πιο σημαντικό για μένα) θα δίνουν τηRNAmanhttp://blog.biologyinschool.gr/noreply@blogger.com