tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post4733441130152235018..comments2023-09-21T15:15:25.601+03:00Comments on ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ: Επίλυση προβλημάτων στα ΜαθηματικάUnknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-23648215666958542892011-04-08T18:58:01.899+03:002011-04-08T18:58:01.899+03:00ntinosraptis,
το έχω διαβάσει το βιβλίο του Polya...ntinosraptis,<br /><br />το έχω διαβάσει το βιβλίο του Polya (κλασικό) και είναι ένα από αυτά που υπονοώ όταν μιλάω για "εγχειρίδια της Διδακτικής των Μαθηματικών".<br /><br />Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι πως από ένα σημείο και μετά δε νομίζω ότι ανταποκρίνεται πλήρως στην Πρωτοβάθμια. Χρειάζεται κάποιο συμπλήρωμα. Οι παρατηρήσεις μου εκεί στοχεύουν. Είναι επισημάνσεις που Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-57294271477033183732011-04-08T17:50:33.075+03:002011-04-08T17:50:33.075+03:00Προσωπικά έχω να προτείνω το σημαντικότερο ανάγνωσ...Προσωπικά έχω να προτείνω το σημαντικότερο ανάγνωσμα ευρετικής των τελευταίων δεκαετιών, το <a href="http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=1871195&prid=1125427&deid=0" rel="nofollow">Πώς να το λύσω;</a> του G. Polya. Είναι "must" για όποιον ασχολείται με την διδακτική των μαθηματικών. Εκεί περιγράφει με σημαντική λεπτομέρεια τα στάδια από τα οποία θεωρεί ο συγγραφέαςntinosraptishttp://mathedutech.wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-83846432133370181502011-03-07T15:24:57.129+02:002011-03-07T15:24:57.129+02:00Χρειάζεται και το αφηρημένο στοιχείο στα μαθηματικ...Χρειάζεται και το αφηρημένο στοιχείο στα μαθηματικά, μόνο που για μένα -και υπάρχει μια ολόκληρη σχολή διδακτικής πίσω από αυτή την άποψη- πρέπει να ξεκινάμε από το συγκεκριμένο και να καταλήγουμε στο αφηρημένο.<br /><br />Καλή Σαρακοστή!Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-47298752298837245662011-03-07T01:52:25.781+02:002011-03-07T01:52:25.781+02:00Ναι, τα μαθηματικά συνδεμένα με την απτή εμπειρική...Ναι, τα μαθηματικά συνδεμένα με την απτή εμπειρική πραγματικότητα και όχι στη μεταφυσική μακαριότητα της καθαρότητάς τους.<br /><br />Νομίζω ότι με τον ίδιο τρόπο σκέφτονται και οι μαθηματικοί, μόνο που σε κάποιες περιπτώσεις φαντάζονται το απτό που δε μπορούν να δουν.<br /><br />καλή σαρακοστήVasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.com