tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post947164033253326715..comments2023-09-21T15:15:25.601+03:00Comments on ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ: Διάκριση ρήματος ουσιαστικού στις μικρές τάξεις του ΔημοτικούUnknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-67622688466103514532014-07-06T23:15:25.315+03:002014-07-06T23:15:25.315+03:00Θα ξεκινήσω από το τέλος. Για να μην υπάρχει αυτή ...Θα ξεκινήσω από το τέλος. Για να μην υπάρχει αυτή η σύγχυση, της αντωνυμίας με το άρθρο, τους έδινα την εξής οδηγία: Πρώτα έλεγχαν αν ήταν ρήμα και μετά έλεγχαν αν ήταν ουσιαστικό. Έτσι απέφευγα αυτόν τον σκόπελο.<br /><br />Προφανώς, μπορούν να λειτουργήσουν και οι δύο τρόποι παράλληλα. Η γυναίκα μου, που έχει δουλέψει περισσότερα χρόνια από μένα σε μικρές τάξεις, αυτό εφαρμόζει. Λύνεις αδιέξοδαΓιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2040857884959669215.post-33171834567939550692014-07-06T20:39:54.196+03:002014-07-06T20:39:54.196+03:00...όπως θυμάμαι έχουμε ξανακάνει εποικοδομητικό δι......όπως θυμάμαι έχουμε ξανακάνει εποικοδομητικό διάλογο, όταν κάποτε είχα διαβάσει ένα άρθρο σου στον Σωτήρη...Διάβασα λοιπόν και το σημερινό και αφού "ακουμπάει" τα ενδιαφέροντά μου θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου κάποιες σκέψεις μου, αλλά και να σε ρωτήσω κάτι...Ανήκω στην ομάδα των εκπαιδευτικών που ακολουθούν το εννοιολογικό κριτήριο, για όσα χρόνια έχω Α'-Β' (και έχω πολλά!).Eirinikhttps://www.blogger.com/profile/16680926729092608559noreply@blogger.com