Πιστεύω πως για την κατάσταση της εκπαίδευσης κύριοι υπεύθυνοι είναι οι εκπαιδευτικοί. Και πιστεύω πως δεν υπάρχει κάτι πιο μεγαλειώδες από αυτό. Γιατί δεν υπάρχει κάτι πιο μεγαλειώδες από το να ορίζεται η μοίρα των ανθρώπων από ανθρώπους.
Σχόλια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΝΑΛΟΓΑ: ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
για τα λεφτά που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί, θέμα που καίει και τους δυο μας, δε φταίνε οι πολιτικοί, μα η ελληνική κοινωνία. Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε πως για το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας είμαστε τεμπέληδες, χαραμοφάηδες μιας και καθόμαστε 3 μήνες τον χρόνο. Όσο θα υπάρχει αυτή η νοοτροπία λεφτά δε θα δούμε.
Για να αλλάξει πρέπει να τους δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε, ποιες είναι οι αληθινές δυνατότητες του επαγγέλματός μας. Σ' αυτό αναφέρεται η ανάρτηση.
Ο χρήστης Βασίλης Σ. είπε…
Εγώ πάλι πιστεύω ότι η εκπαίδευση έχει σύστημα ISO, δηλαδή η ποιότητα του τελικού αποτελέσματος δεν εξαρτάται από υποκειμενικούς παράγοντες όπως είναι ο εκπαιδευτικός...
Και, μακάρι απλώς να το πίστευα εγω.
(ο κύκλος ως σχήμα λόγου εξυπηρετεί τον τον σκόπιμο υποκειμενισμό)
αν, για παράδειγμα, διαβάσεις αυτό το βιβλίο θα δεις αναλυτικά την επίδραση που έχει ο εκπαιδευτικός. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν επηρεάζουν άλλοι παράγοντες την επίδοση των μαθητών. Αλλά αν η δική μας επίδραση ήταν μηδαμινή —αν για παράδειγμα όλα καθορίζονταν από τα γονίδια, το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, τη μοίρα ή δεν ξέρω τι άλλο— τότε με ποια ελπίδα θα πήγαινε ο εκπαιδευτικός να δουλέψει; Πώς θα ήταν ο κόσμος μας;
Είναι πολύ καλύτερα να καθορίζονται αρκετά πράγματα από εμάς και ευτυχώς το υποστηρίζουν και επιστημονικές έρευνες.
Σχόλια
για τα λεφτά που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί, θέμα που καίει και τους δυο μας, δε φταίνε οι πολιτικοί, μα η ελληνική κοινωνία. Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε πως για το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας είμαστε τεμπέληδες, χαραμοφάηδες μιας και καθόμαστε 3 μήνες τον χρόνο. Όσο θα υπάρχει αυτή η νοοτροπία λεφτά δε θα δούμε.
Για να αλλάξει πρέπει να τους δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε, ποιες είναι οι αληθινές δυνατότητες του επαγγέλματός μας. Σ' αυτό αναφέρεται η ανάρτηση.
Και, μακάρι απλώς να το πίστευα εγω.
(ο κύκλος ως σχήμα λόγου εξυπηρετεί τον τον σκόπιμο υποκειμενισμό)
Βασίλης Σ.
αν, για παράδειγμα, διαβάσεις αυτό το βιβλίο θα δεις αναλυτικά την επίδραση που έχει ο εκπαιδευτικός. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν επηρεάζουν άλλοι παράγοντες την επίδοση των μαθητών. Αλλά αν η δική μας επίδραση ήταν μηδαμινή —αν για παράδειγμα όλα καθορίζονταν από τα γονίδια, το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, τη μοίρα ή δεν ξέρω τι άλλο— τότε με ποια ελπίδα θα πήγαινε ο εκπαιδευτικός να δουλέψει; Πώς θα ήταν ο κόσμος μας;
Είναι πολύ καλύτερα να καθορίζονται αρκετά πράγματα από εμάς και ευτυχώς το υποστηρίζουν και επιστημονικές έρευνες.
Το άστρο λαμπρό της Βηθλεέμ
και του Χριστού η Γέννα,
να σας χαρίσουνε πολλά
και ευτυχισμένα χρόνια.
Χρόνια πολλά χρόνια καλά
χρόνια γεμάτα υγεία
και του Χριστού η γέννηση
να φέρει ευτυχία