Ευέλικτη Ζώνη

Η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν λέει κάτι καινούριο. Από την αρχή της καθιέρωσης της Ευέλικτης Ζώνης έχουν γραφτεί πολλά εναντίον της. Στεκόμαστε, συνήθως, στο τι ενδέχεται να είπε κάποιος σύμβουλος, οποίος μπορεί και να είναι άσχετος, του οποίου τα λόγια μπορεί και να παρερμηνεύτηκαν, και δε στεκόμαστε στις δυνατότητες που μας προσϕέρει η παρουσία της στο πρόγραμμά μας.

Για μένα είναι η καλύτερη ευκαιρία, εξαιτίας του ασαϕούς χαρακτήρα της, να δημιουργήσω κάτι δικό μου, κάτι που να απορρέει από τους προβληματισμούς μου, τα ενδιαϕέροντά μου, το πάθος μου. Προϕανώς, πρέπει να το συνδέσω με τα υπόλοιπα μαθήματα. Η ευέλικτη ζώνη δεν είναι παιδική χαρά. Να το συνδέσω όμως με έναν τρόπο που τον καθορίζω εγώ και οι αναζητήσεις μου, η τάξη μου και οι ιδιαιτερότητές της, οι συνάδελϕοί μου και οι συζητήσεις μας. Να το πω αλλιώς: είναι η καλύτερη ευκαιρία να μπαλώσω τις τρύπες του συστήματος.

Αυτό το μπάλωμα είναι και το πιο σημαντικό στοιχείο. Μας δίνει τη δυνατότητα να δείξουμε στην κοινωνία ότι τα πάμε καλύτερα από το Υπουργείο. Να δείξουμε τι περιμένουμε στο μέλλον από την εκπαίδευση. Να δείξουμε την αντίϕαση ανάμεσα στο τώρα και στο μέλλον. Ανάμεσα στο τι γίνεται και στο τι πρέπει να γίνεται. Και κάπου εκεί να διεκδικήσει ο δάσκαλος της τάξης αυτό που του ανήκει, αλλά δεν το έχει: λόγο στα εκπαιδευτικά πράγματα.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συμφωνω απολυτα μαζι σου!!! Ειναι η ευκαιρια μας να κανουμε ακριβως οσα ειπες, ειμαστε επιτελους πολυ πιο "ελευθεροι" τις ωρες της ευελικτης ζωνης!! Αρκει να κανουμε οντως οσα λες και οχι να τη χρησιμοποιουμε για να συνεχιζουμε γλωσσα και μαθηματικα οπως συνηθως γινεται.....