Ο Κεν Ρόμπινσον μιλά για το σχολείο που σκοτώνει τη δημιουργικότητα

Το βίντεο αυτό το είχα δει πρώτη φορά στο Χρυσόστομο. Δυστυχώς τότε δεν υπήρχαν ελληνικοί υπότιτλοι. Τελικά πρόσφατα κάποιος αποφάσισε να το κάνει και επιτέλους μπορούμε να το απολαύσουμε παρακάμπτοντας το εμπόδιο της γλώσσας. Βεβαίως σε κάποια κομμάτια οι υπότιτλοι είναι λίγο ασυγχρόνιστοι, αλλά χαλάλι του.

Περισσότερες ομιλίες με ελληνικούς υπότιτλους θα βρείτε εδώ.

Σχόλια

Ο χρήστης gyristroula2 είπε…
Υπέροχο! Τι εμπνευσμένος δάσκαλος! Πρώτη μου φορά ακούω κάποιον να μιλάει για την εκπαίδευση και να ταυτίζομαι απόλυτα με κάθε λέξη του, με κάθε ιδέα. Σκέψου τώρα, Οδυσσέα, πώς συνδέεται όλο αυτό με το θέμα που συζητάμε, την παραγωγή κειμένου. Πώς πνίγουμε τη δημιουργικότητα των παιδιών στη γλωσσική έκφραση και πώς μπορούμε να την αφήσουμε να ανθίσει.
Ο χρήστης Γιάννης Μιχαηλίδης είπε…
γυριστρούλα,

αν δεν αφήσεις το παιδί ελεύθερο να γράψει, δεν γίνεται τίποτα. Άκου τι έγινε φέτος στην τάξη μου:

Τους είχα βάλει να γράψουν ένα κείμενο στο οποίο θα ανέφεραν τις διαφορές και τις ομοιότητες του φυτικού από το ζωικό κύτταρο. Με πλησιάζουν δυο κορίτσια και με ρωτούν: "Κύριε, μπορούμε να το κάνουμε με διάλογο;". Φυσικά δεν κατάλαβα τι εννοούσαν αλλά τους έγνεψα καταφατικά. Τελικά επέστρεψαν έχοντας φτιάξει μια συνέντευξη ενός επιστήμονα σε ένα δημοσιογράφο.

Πολλές φορές ένα απλό ναι κάνει τη διαφορά.
Ο χρήστης καλημέρα είπε…
καλησπέρα!
παακολουθώ το blog σου πολύ καιρό και το βρίσκω πολύ ενδιαφερον.
Χαρη στο blog σου και αυτήν την ανάρτηση ανακαλυψα αυτήν την ομιλία του Κεν Ρόμπινσον. Αν θες μπες στο kalimera958fm.blogspot.com, νωρίτερα αναφερθηκα αναλυτικά στο ραδιόφωνο σχετικά.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Ο χρήστης Γιάννης Μιχαηλίδης είπε…
Γιατί μ' ευχαριστείς; Μάλλον εγώ πρέπει να σ' ευχαριστήσω για τη δωρεάν προβολή.
Ως συνέχεια αυτής της όντως πολύ αξιόλογης παρουσίασης, προτείνω την ομιλία του Sir Ken Robinson για το νέο του βιβλίο, το Στοιχείο.

Περιέχει πλήθος προτάσεων και στοιχείων που είναι συναφείς με το διάλογο για την παιδεία στην χώρα μας.

http://blog.edu.gr/archives/236