Τα παιδία παίζει

Κατόπιν πρόσκλησης του nikiplou συμμετέχω και εγώ σε ένα μπλογκοπαίχνιδο.

  • Όνομα: Odysseas
  • Γενέθλια: Μάρτης τα δικά μου, Γενάρης του blog
  • Ζώδιο: Δεν ασχολούμαι μ' αυτό το σπορ.
  • Χρώμα μαλλιών: Καστανά και όλα στη θέση τους
  • Χρώμα ματιών: Καστανά
  • Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Με τη γυναίκα μου και ελπίζω να παραμείνω
  • Είδος μουσικής που ακούς: Διάφορα πλην των σύγχρονων σουξέ
  • Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Πού να θυμάμαι...
  • Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά; Ο καλύτερος μου φίλος από το στρατό
  • Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Η σωστή ερώτηση είναι τι σκέφτεσαι τη Δευτέρα το πρωί
  • Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Εδώ δεν κουβαλάω κινητό...
  • Τί έχεις στον τοίχο σου; Αφήνουν και τίποτα τα παιδιά μου όρθιο για να κρεμάσω;
  • Τί έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου; Παντόφλες. Πολύ πεζό...
  • Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες; Τώρα σώθηκες...
  • Αγαπημένος αριθμός: Κανένας. Αριθμοί είναι, τι να αγαπήσεις;
  • Αγαπημένο όνομα: Των παιδιών μου
  • Τα χόμπι σου: Διάβασμα, Η/Υ
  • Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; Μιά χαρά είμαι εδώ που βρίσκομαι
  • Μια ευχή για το μέλλον: Αντιγράφω από nikiplo: "Να ξυπνήσουμε όλοι οι Έλληνες κάποτε..."
  • Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες; Η εποχή μας μια χαρά είναι. Αν ταξίδευα θα πήγαινα πολύ παλιά πριν την εποχή των ανθρώπων.
  • Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Λεφτά
  • Αγαπημένο λουλούδι: Γιασεμί
  • Αγαπημένη σειρά: Lost
  • Αγαπημένη ταινία: Αποκάλυψη τώρα
  • Αγαπημένο τραγούδι: Διάφορα
  • Aγαπημένο βιβλίο: Μιας και πρέπει να διαλέξω ας γράψω την Ασκητική του Καζαντζάκη
  • Αγαπημένο ζώο: Η τίγρη
  • Αγαπημένο ρούχο: Δεν πολυασχολούμαι...
  • Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Θεοδωράκης
  • Αγαπημένο χρώμα: Τα χρώματα του Μινωικού πολιτισμού
  • Αγαπημένο φαγητό: Πίτες
  • Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι; Κανέναν. Μάλλον γεράσαμε...
  • Κακή συνήθεια: computer games
  • Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Προσπαθώ να δικαιολογήσω τις ενέργειες των άλλων
  • Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Μάλλον πρέπει να τολμώ περισσότερο
  • Συνηθισμένη ατάκα: Καμιά
  • Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Μ' αρέσει η δουλειά που κάνω. Τα λεφτά δε μου αρέσουν
  • Μεγαλύτερος φόβος: Ο θάνατος
  • Η καλύτερη pizza: Δεν τρελαίνομαι
  • Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι...: Τα ζώα τα προτιμώ ελεύθερα και όχι περιορισμένα από τα γούστα και τις ιδιοτροπίες μου

Όποιος πιστός από τη δεξιά στήλη θέλει ας ακολουθήσει...

Σχόλια

Ο χρήστης Elena Elliniadou είπε…
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Σήμερα κατάφερα να απαντήσω.
Καλή εβδομάδα!
Ο χρήστης nikiplos είπε…
Γειά σου Odyssea!!!

Δυστυχώς άλλαξαν κάποια πράγματα σε μένα κι έτσι εδώ που είμαι το ιντερνετ δεν ήταν στα φόρτε μου... Ας μην δικαιολογούμαι όμως!!! Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στην πρόσκλησή μου...

Να ξέρεις ότι πολλές από τις απαντήσεις σου με εκφράζουν...

να είσαι καλά και καλό κουράγιο στον Αγώνα που κάνεις για να "ξυπνήσουμε οι Έλληνες κάποτε" γιατί μόνο από την παιδεία θα πρέπει να ελπίζουμε...

χαιρετισμούς