Μακάρι. Ακόμα θυμάμαι τον τρόπο επίλυσης της δευτεροβάθμιας εξίσωσης. Ακόμα ψάχνω τη χρησιμότητά της. Από όρια, παραγώγους, ολοκληρώματα δε θυμάμαι τίποτα. Αυτό που θυμάμαι όμως είναι πως έμαθα την τυπική απόκλιση στο πανεπιστήμιο. Για τους αμύητους αναφέρω πως απαιτούνται γνώσεις μαθηματικών της Α΄ Γυμνασίου, για να μην πω Δημοτικού.
Πάντως, εκτός από την αλλαγή του γενικού στόχου της διδασκαλίας των Μαθηματικών, κάποτε πρέπει να μπει σοβαρά και η διδασκαλία του προγραμματισμού στα ελληνικά σχολεία. Θα μου πείτε ποιος θα ασχοληθεί με τον προγραμματισμό; Πολλοί. Ακόμα και στο Word μπορείς να συντάξεις μικρά προγράμματα αυτοματοποίησης επαναλαμβανόμενων ενεργειών. Μα, κυρίως, ο προγραμματισμός θα μας κάνει καλύτερους χρήστες του λογισμικού και απαιτητικότερους καταναλωτές.
Τέλος, όσον αφορά τα ολοκληρώματα, υπάρχουν και τα μαθήματα επιλογής. Γι’ αυτό τα λέμε άλλωστε επιλογής.
Σχόλια
εδω η μπαλια!
π τσολοχιδης
ναι!ΝΑΙΑΙ Ο ΤΣΟΛΟΧΙΔΗΣ!!