Από την Κωνσταντίνα Γκίκα, ειδική παιδαγωγό, βρήκα την παρακάτω βιβλιογραφία για την Ειδική Αγωγή. Την παραθέτω:
Αγαλιώτης Ιωάννης (2000) . Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Αγραφιώτη Μαγδαληνή (1999.) Μελετώ αποδοτικά. Εκδόσεις Δίοδος.
Αδαμόπουλος. Δυσλεξία (α-β’ τόμος). Εκδόσεις Σαββάλας.
Αθανασιάδη Έφη (2001). Η Δυσλεξία και πώς αντιμετωπίζεται. Διαφορετικός τρόπος μάθησης - Διαφορετικός τρόπος διδασκαλίας. Αθήνα: Καστανιώτης.
Αναγνωστόπουλος Δ.Κ – Σίνη Α.Θ. (2004). Διαταραχές σχολικής μάθησης και ψυχοπαθολογία. Εκδόσεις Βήτα.
Αναστασίου Δημήτρης (1998). Δυσλεξία Θεωρία και Έρευνα Όψεις Πρακτικής. Εκδόσεις Ατραπός.
Barnes Belinda & Colquhoun Irene (1992) Το υπερκινητικό παιδί . Εκδόσεις Θυμάρι.
Δόικου Μάρω (2002). Δυσλεξία. Εκδόσεις Ελληνικά γράμματα.
Frank Robert & Livingston Kathryn. Η Μυστική ζωή του Δυσλεκτικού Παιδιού. Εκδόσεις Θυμάρι.
Fijalkow Jacques (1998). Κακοί Αναγνώστες. Γιατί; Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Goleman Daniel (1998). Η συναισθηματική νοημοσύνη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Κάκουρος Ε. (2001) (επιμέλεια). Το υπερκινητικό παιδί. Οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη συμπεριφορά. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Κάκουρος Ε. – Μανιαδάκη Κ. (2000). Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα. Εκδόσεις Ελληνικά γράμματα.
Καλαντζή–Αζίζι Α. Εφαρμοσμένη Κλινική Ψυχολογία στο Χώρο του Σχολείου. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Καλαντζή–Αζίζι Α.& Μπεζεβέγκης Η. (2000) (Επιμέλεια). Θέματα Ψυχικής Υγείας παιδιών και Εφήβων. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Καραντζής Ιωάννης (2001). Τα προβλήματα της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην Αριθμητική και την Ανάγνωση. Γνωστική προσέγγιση - Εκπαιδευτικές Προεκτάσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω - Γιώργος Δαρδανός.
Κολιάδης Ε. (1997). Θεωρίες Μάθησης και εκπαιδευτική Πράξη. τ 1-4. Αθήνα.
Κορντιέ Άννυ. (1995). Κουμπούρες δεν υπάρχουν πια. Εκδόσεις Ολκός.
Λιβανίου Ελένη (2004). Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στην κανονική τάξη. Εκδόσεις Κέδρος.
Λιβανίου Ελένη Επιμέλεια . Ζώντας με την διάσπαση. Εκδόσεις Νίκας.
Μάρκου Σπύρος,(1998). Δυσλεξία Αριστεροχειρία - Κινητική δεξιότητα – Υπερκινητικότητα, Ελληνικά γράμματα.
Μαυρομμάτη Δώρα (1995). Η κατάρτιση προγράμματος αντιμετώπισης της Δυσλεξίας. Αθήνα.
Ντέιβις Ρ. (2000). Το χάρισμα της Δυσλεξίας. Αθήνα: Καστανιώτης.
Open University. Παιδιά με προβλήματα μάθησης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παντελιάδου Σουζάνα (2000). Μαθησιακές Δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη. Τι και Γιατί. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παπαλεοντίου - Λουκά Ελεονώρα (2002). Μεταγνώση: Η έννοια και η διδασκαλία της. Σύγχρονη Εκπ/ση. τ. 127, 59 -64.
Πόρποδας Κων/νος (1993). Δυσλεξία. Αθήνα
Πόρποδας Κων/νος (1993). Εισαγωγή στην Ψυχολογία της Ανάγνωσης και Γραφής. Πάτρα. Παν/μιο Πατρών.
Πόρποδας Κων/νος (2002). Η Ανάγνωση. Πάτρα.
Ραδισάκη Χριστίνα, Σμαρούλα Παντελή (1999). Επιτυχία σε πρώτο πλάνο. Ελληνικά γράμματα.
Reddy, P. Προσοχή και μαθησιακές δεξιότητες. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Σακκάς Βασίλης (2002). Μαθησιακές δυσκολίες και Οικογένεια. Εκδόσεις Ατραπός.
Στασινός Δημήτριος (1999) (Επιμέλεια). Μαθησιακές δυσκολίες του Παιδιού και του Εφήβου. Αθήνα: Gutenberg.
Στασινός Δημήτριος (2000). Δυσλεξία και Σχολείο. Η εμπειρία ενός αιώνα. Αθήνα: Gutenberg.
Τανός Χρήστος (2004). Η δυσλεξία και η αντιμετώπιση του δυσλεκτικού μαθητή. Εκδόσεις Ελληνικά γράμματα.
Τομαράς Νίκος,(2009) Μαθησιακές δυσκολίες, Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευσης, Εκδόσεις Πατάκης.
Τσοβίλη Θεοδώρα (2003) Δυσλεξία και άγχος μια σχέση ζωής. Εκδόσεις Ελληνικά γράμματα.
Φλωράτου Μαρία- Μάρθα (1998) . Μαθησιακές Δυσκολίες και όχι Τεμπελιά. Αθήνα: Οδυσσέας.
Τσιβινίκου Σωτηρία, Άλκη δεν είσαι μόνος, εκδόσεις Μοντέρνοι καιροί.
Γλυκερία Μήτσιου Δάκτυλα, Δυσλεξία Νευροψυχολογία Μαθησιακών διαταραχών, Διάγνωση και αντιμετώπιση, Δαρδάνος Χρήστος.
Gavin Reid, Δυσλεξία, εγχειρίδιο για ειδικούς, Παρισιάνου Α.Ε.
Ψυχογυιός Γιάννης, (2009), Διδασκαλία Μαθηματικών σε δυσλεξικούς μαθητές, Εκδόσεις Έλλην.
Σχόλια