Κι άλλο υλικό από το Γιώργο

Με αφορμή την προηγούμενή μου ανάρτηση ο συνάδελφος Γιώργος έστειλε το παρακάτω σχόλιο:


"Μια καλή προσπάθεια είναι της παρέδρου του ΠΙ της κ. ΚΟυλουμπαρίτση "Κουλουμπαρίτση, Α. (2003). Η κατανόηση στο Αναλυτικό Πρόγραμμα στα Σχολικά Βιβλία και στη Σχολική Πράξη. Αθήνα: Γρηγόρης.". Δυστυχώς στα ελληνικά δεν έχουμε πολλές δουλειές (είναι μέσα στα σχέδια της ομάδας της κ. Παντελιάδου από το Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Βόλου, στην οποία ανήκω να γραφτούν κάποια πρακτικά πράγματα). Για μια πρόχειρη ματιά δείτε κάποιες παλιότερες δουλειές

http://super.education.googlepages.com/strategy_mbotsas.ZIP

http://vchristinakis.googlepages.com/protokola_mbotsas.zip

http://super.education.googlepages.com/gnostika_metagnostika_teen_mbotsas.ZIP

Όσο για ξένη βιβλιογραφία (στο χώρο της κατανόησης που είναι και το διδακτορικό μου) ένα καλό βιβλίο είναι των Cathy Collins Block & Michael Pressley (2002) Comprehension instruction - Research based best practices, Guilford Press."

Σχόλια

Ο χρήστης MariaAk είπε…
Αν και προέρχομαι από το χώρο της δευτεροβάθμιας, θέλω να ευχαριστήσω το Γιώργο που μοιράστηκε το υλικό του μαζί μας! Γενικά παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον τις συζητήσεις αυτού του ιστολογίου.
Ο χρήστης Γιάννης Μιχαηλίδης είπε…
Χαίρομαι, mariaak, να βλέπω φιλολόγους να αγκαλιάζουν τις ΤΠΕ.
Ο χρήστης MariaAk είπε…
Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Αν και θα έλεγα ότι το κρίσιμο δεν είναι οι νέες τεχνολογίες αλλά η ανανέωση της εκπαιδευτικής πρακτικής. Και ως προς αυτό νομίζω πως πρέπει η δευτεροβάθμια να συνδεθεί με τις αλλαγές που προωθούνται στο δημοτικό και με τις αντιλήψεις που εκφράζονται και από αυτό το ιστολόγιο. Είναι επίσης ευχάριστο για μας οτι στα νέα σταθμισμένα εργαλεία ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιώ, υπάρχει ένα που απευθύνεται και σε μαθητές γυμνασίου. Αν και οι δάσκαλοι/ες της πρωτοβάθμια είναι πλέον ευαισθητοποιημένοι σε μεγάλο βαθμό, στη δευτεροβάθμια χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά!
Ο χρήστης MariaAk είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης MariaAk είπε…
Οδυσσέα, ξέχασα να σε ευχαριστήσω για τα σχόλιά σου. Η σωστή διεύθυνση για το υλικό για τις μαθησιακές δυσκολίες είναι http://www.e-yliko.gr/htmls/amea/amea_yliko.aspx για όποιον ενδιαφέρεται. Επίσης το υλικό από το πρόσφατο πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις Μαθησιακές Δυσκολίες έχει αναρτηθεί εδώ: http://www.sed.uth.gr/ldepeaek/data/iliko/iliko.htm/.
Ο χρήστης ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε…
Οδυσσέα , αυτό που κατάφερα να βρω για το power4kids είναι ότι χρησιμοποιήσε τα εξής προγράμματα: Corrective Reading, Wilson Reading, Spell Read Phonological Auditory Training (PAT) και Failure Free Reading. Μπορείς να ρίξεις και μια ματια στο πολύ ενδιαφέρον http://ldblog.com/
Ο χρήστης Γιάννης Μιχαηλίδης είπε…
Σ' ευχαριστώ!