Με αφορμή την προηγούμενή μου ανάρτηση ο συνάδελφος Γιώργος έστειλε το παρακάτω σχόλιο:
"Μια καλή προσπάθεια είναι της παρέδρου του ΠΙ της κ. ΚΟυλουμπαρίτση "Κουλουμπαρίτση, Α. (2003). Η κατανόηση στο Αναλυτικό Πρόγραμμα στα Σχολικά Βιβλία και στη Σχολική Πράξη. Αθήνα: Γρηγόρης.". Δυστυχώς στα ελληνικά δεν έχουμε πολλές δουλειές (είναι μέσα στα σχέδια της ομάδας της κ. Παντελιάδου από το Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Βόλου, στην οποία ανήκω να γραφτούν κάποια πρακτικά πράγματα). Για μια πρόχειρη ματιά δείτε κάποιες παλιότερες δουλειές
http://super.education.googlepages.com/strategy_mbotsas.ZIP
http://vchristinakis.googlepages.com/protokola_mbotsas.zip
http://super.education.googlepages.com/gnostika_metagnostika_teen_mbotsas.ZIP
Όσο για ξένη βιβλιογραφία (στο χώρο της κατανόησης που είναι και το διδακτορικό μου) ένα καλό βιβλίο είναι των Cathy Collins Block & Michael Pressley (2002) Comprehension instruction - Research based best practices, Guilford Press."
"Μια καλή προσπάθεια είναι της παρέδρου του ΠΙ της κ. ΚΟυλουμπαρίτση "Κουλουμπαρίτση, Α. (2003). Η κατανόηση στο Αναλυτικό Πρόγραμμα στα Σχολικά Βιβλία και στη Σχολική Πράξη. Αθήνα: Γρηγόρης.". Δυστυχώς στα ελληνικά δεν έχουμε πολλές δουλειές (είναι μέσα στα σχέδια της ομάδας της κ. Παντελιάδου από το Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Βόλου, στην οποία ανήκω να γραφτούν κάποια πρακτικά πράγματα). Για μια πρόχειρη ματιά δείτε κάποιες παλιότερες δουλειές
http://super.education.googlepages.com/strategy_mbotsas.ZIP
http://vchristinakis.googlepages.com/protokola_mbotsas.zip
http://super.education.googlepages.com/gnostika_metagnostika_teen_mbotsas.ZIP
Όσο για ξένη βιβλιογραφία (στο χώρο της κατανόησης που είναι και το διδακτορικό μου) ένα καλό βιβλίο είναι των Cathy Collins Block & Michael Pressley (2002) Comprehension instruction - Research based best practices, Guilford Press."
Σχόλια