Έχω αρκετά βιβλία πάνω στην Διδακτική των Μαθηματικών αλλά το "Διδάσκοντας Μαθηματικά" από τις εκδόσεις Επίκεντρο του John Van De Walle είναι απλά το καλύτερο. Πρώτον, ο συγγραφέας αναλύει σύντομα με έξοχο όμως τρόπο το θεωρητικό κομμάτι της διδασκαλίας των Μαθηματικών. Δεύτερον, το μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου επικεντρώνεται σ' αυτό που ενδιαφέρει όλους μας στη δουλειά μέσα στην τάξη, προτείνοντας πολλούς πιθανούς τρόπους διδασκαλίας των μαθηματικών εννοιών.
Μόνο ένα ψεγάδι του βρίσκω. Επειδή ο συγγραφέας είναι Αμερικανός, εξυπακούεται πως το βιβλίο περιέχει και κεφάλαια που δεν αφορούν την ελληνική πραγματικότητα. Ελπίζω, ωστόσο, το γεγονός αυτό να μη σας αποτρέψει από την αγορά του. Τα αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω.
Για όποιες απορίες μπορεί να έχετε, μη διστάσετε να γράψετε κάποιο σχόλιο.
Μόνο ένα ψεγάδι του βρίσκω. Επειδή ο συγγραφέας είναι Αμερικανός, εξυπακούεται πως το βιβλίο περιέχει και κεφάλαια που δεν αφορούν την ελληνική πραγματικότητα. Ελπίζω, ωστόσο, το γεγονός αυτό να μη σας αποτρέψει από την αγορά του. Τα αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω.
Για όποιες απορίες μπορεί να έχετε, μη διστάσετε να γράψετε κάποιο σχόλιο.
Σχόλια
Πάντως η πορεία του μαθητή στα Μαθηματικά, όπως και σε άλλα μαθήματα, σε μεγάλο βαθμό καθορίζεται στο Δημοτικό. Στο Λύκειο είναι λίγο πολύ δεμένα τα χέρια του εκπαιδευτικού έτσι όπως είναι διαμορφωμένο το σχολείο σήμερα. Θυμάμαι ένας μαθηματικός μου έλεγε κάποτε για ένα μαθητή στο Λύκειο που δεν ήξερε τις πράξεις των κλασμάτων, κάτι που το μαθαίνεις στην Ε΄. Τι κάνεις σ' αυτές τις περιπτώσεις; Δεν υπάρχουν εύκολες απαντήσεις.
καλό θα ήταν να γράψεις κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο βιβλίο. Έψαξα λίγο στο διαδίκτυο και δε βρήκα κάτι το σημαντικό.
Είσαι σίγουρος; Εγώ το παράγγειλα και ... έκανα πίσω, μόλις μου ανακοίνωσαν ότι έκανε 78 ευρώ!
(με τη λογική ότι δεν με αφορά τόσο: ούτε ΠΕ3 είμαι, ούτε δάσκαλος...)
εγώ είμαι ικανοποιημένος μιας και το χρησιμοποιώ συνέχεια είτε για τα παιδιά μου είτε για την τάξη μου. Εσύ γιατί θέλεις να το αγοράσεις;
Γιατί εδώ που βρίσκομαι, κανείς δεν βρέθηκε να κάνει τις 4 ώρες μαθηματικών της Α γυμνασίου..
κατά τα άλλα μόνο ξέρουμε να παραπονιόμαστε για την ακαταλληλότητα του διδακτικού υλικού που μας παρέχεται..